ASUS- Inscriptor (unitate optică) portabil DVD 8X


SDRW-08D2S-U
ASUS SDRW-08D2S-U – Inscriptor (unitate optică) portabil DVD 8X, compatibil pentru Windows
În Martie 2019 am primit cadou de la Adrian o unitate optică ASUS, deoarece m- am plâns ca DVD- ul de pe Dell Inspiron nu funcționează. Cu toate că pare depășită o astfel de soluție de stocare a datelor, eu am nevoie de acest dispozitiv pentru a face cel puțin un inventar al cutiilor cu nenumărate CD- uri și DVD- uri scrise din 2000 pănă acum. Vremea disketelor de 3,5" era de mult trecută prin anii aceia, dar incă nu apăruseră nici măcar un memory stick.
ASUS SDRW-08D2S-U este un scriitor DVD subțire, extern, capabil de viteze de 8X. Este un proiect elegant și portabil. Aspectul capacului unității asemănător zăbrelei este inspirat de diamante, ceea ce face produsul unic privit din orice unghi. Iată pe scurt câteva detalii tehnice ale unității optice:

Viteza citire
8X DVD
24X CD- ROM
Viteza scriere
16X CD- R
8X DVD
Timp acces
DVD 160 ms
CD 160 ms
Interfață
USB 2.0
Culoare negru
Sistem operare
Windows XP
Windows Vista
Windows7,8,10
WServer 03,08
Mac OSX
Software
Cyberlink
Power2Go 8
PowerBckup2.5
Nero BackItUp
E-Green
Diametre disc
12 cm/ 8 cm
Dimensiuni
142x142x20mm
Greutate
280 g
Cerințe sistem
CPU: Intel
Pentium 4 2GHz
sau AMD Athlon 2100+
RAM: >512Mb
HDD: >10 Gb

Recomandarea echipei giz.ro prezentată în articolul său o suplimentez prin adăugarea unui al treilea loc unde îmi păstrez datele (CD- uri sau DVD- uri alese, nori și flash stick- uri)

Vezi și:


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare