Noi cumpărături






În Decembrie 2017 mi-am cumpărat, la ofertă, un router Tenda fără să știu cât de bun e. După instalare nu mi- părut rău. Configurarea e foarte simplă, recunoaște automat PPPoE și creiază rețeua Wi- Fi. Pentru lățimea de bandă de la RCS& RDS router- ul e foarte bun.

Pentru Tenda N301 poți folosi următoarele links:
Prezentare router
Prezentare router Wi- Fi N301
Manual router


În Ianuarie 2018 mi-am cumpărat un Samsung J5 2017 nou, mid- budget, după ce am vazut ce poate face aproximativ Samsung S II, fără acces la Wi-Fi. Ca realizare este ultra, ce vreau să mă lămuresc: cum este scanarea foto vechi cu aplicația CamScanner sau direct cu camera de 13 Mp.

Samsung J5 2017

Caracteristici, analize, comparații, păreri, specificații tehnice, inclusiv foto.

Prezentarea generală, amănunțită a telefonului. Extrem de bine
pusă la punct.

Comparații între J3, J5 și J7. - Așa cum spune titlul comparație între cele trei tipuri de telefoane seria J ale brandului Samsung.

Comentariul lui George Buhnici - Despre Samsung J5 2017.

Analiză - Samsung Galaxy J5 2017, pret, specificații tehnice, păreri și disponibilitate.

Analiză – Analiză Samsung Galaxy J5 2017.

Video – Samsung Galaxy J5 2017.

Poze - Samsung Galaxy J5 2017.

J5- versus A5 – Samsung-galaxy-j5-2017-vs-Samsung-galaxy-a5-2017 - Video.

Husă - Față – spate pentru Samsung J5 2017.

















































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare