Noiembrie 2015- Aprilie 2016

La sfârșitul lui Noiembrie Ana a cazut pe mâna dreaptă și și- a fracturat humerus- ul. A fost internată la spitalul Foișorul de foc, spital specializat în traumatologie. I s- a făcut o operație cu implant de placuță și șuruburi metalice. Dupa aceea a urmat o lună și jumătate un tratament de kinetoterapie. Practic a rămas fără mâna dreaptă, pe care o folosește destul de greu. Iarna a durat 1 săptămână din Decembrie și întreaga lună Ianuarie. În Februarie maxima a ajuns la 20grd C. Martie, Aprilie și Mai au fost ploi torențiale însoțite de grindină, alternând cu zile senine. La sfârșitul lui Martie am fost la dr. stomatolog pentru ca să- mi facă o lucrare. Și ea a mărit tariful de la 300 la 350/dinte în cadrul lucrării. Fiind vorba de o lucrare extinsă (șapte dinți) m- a costat destul de mult. În Aprilie 2016 am făcut o viroză. După exemplul celei din 2015 acum am fost imediat la medicul de familie care mi- a prescris tratamentul adecvat, inclusiv antibioticul respectiv (augmentin). Pe scurt acestea au fost noutățile din perioada 2015- 2016. ”Iernile mult mai calde decat in mod normal au jucat un rol important in reducerea continua a emisiilor de gaze cu efect de sera din Uniunea Europeana. Potrivit unui nou raport citat de BBCNews, utilizarea CO2 si a altor gaze in intreaga Uniune a scazut cu aproape un sfert intre 1990 si 2014.” http://www.hotnews.ro/stiri-international-21099010-iernile-mai-calde-rol-important-scaderea-emisiilor-gazelor-efet-sera-raport.htm de Carla Dinu HotNews.ro Miercuri, 22 iunie 2016, 6:48 Actualitate | Internaţional Iernile mai calde au un rol important în scaderea emisiilor gazelor cu efect de sera in UE (raport)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare