Am avut o iarnă grea.

A trecut iarna demult, nu a fost greu anotimpul, dar pentru mine a fost destul de greu. Prin Noiembrie am fost la Spitalul de urgenţă pentru oftalmologie şi am fost programat pentru o operaţie de implant de cristalin. Totul a decurs normal. Mai mult chiar, imediat după ce mi s- a dat jos bandajul am început sa văd normal cu ochiul drept (cel operat), nu cum a fost cu ochiul stâng. La acela am văzut progresiv de la slab la bine în aproximativ 4 zile. Apoi a trebuit să urmez tratamentul cu picături turnate timp de 6 săptămâni. Când mă gândeam că o să mă chinui ca şi în 2013 a venit şi problema cu cuscra, care şi- a luxat piciorul. Au trebuit luate nepoţelele la noi. Cea mare la grădiniţă, cea mică cu noi în casă. Până acum au avut grijă de ele amandouă bunicile, deci timpul acordat lor era cu junătate mai mic. A trecut şi Anul Nou. Am intrat în 2015 la fel ca şi în alţi ani. Cred că în Ianuarie a avut loc un incident pe care nu mi- l amintesc, decât ce s- a întâmplat în final. Cert e că m- am trezit în baia mică pe gresie, căzut, fără putinţă de ridicare. Uşa era închisă dupa mine şi soţia nu m- a auzit. În final a venit, m-a văzut şi a dat telefon după băiat, care m- a ridicat ca pe un sac. Acestea ar fi motivele pentru care ar trebui sa-mi păstrez o agendă pe net. A venit Februarie şi am contractat amândoi o viroză. A mea a fost cea mai puternică. Am chemat de două ori salvarea, am urmat două prescripţii medicale. După 10 zile cu 2 antibiotice diferite şi alte medicamente, nu s- a cunoscut nici o ameliorare. Nu am putut să dorm deloc. M- am chinuit numai în fotoliu. Cum mă aşezam la orizontală începeam să tuşesc. Nu am mai păţit aşa ceva niciodată. Pe 21 Februarie fiul meu m- a dus la policlinica Medlife de pe calea Griviţei, unde am fost la consultaţie la un dr. cardiolog şi unul pneumolog. 
Clubul CFR pe Calea Griviţei
Cu ocazia deplasării la Medlife am văzut un crâmpei din calea Griviţei, inclusiv clubul CFR, unde vedeam săptămânal câte un film, în adolescenţă. Biletul de 1,25 lei era mai ieftin decât la celelalte cinematografe. E drept şi condiţiile de vizionare erau mai proaste. Îmi amintesc că acolo am văzut de mai multe ori "Vagabondul" cu Raj Kapoor, interpretând celebra melodie: "Awara Hoon" (abia acum am aflat cum se numeşte precis). La policlinică, în urma examenului, EKG- ului şi ecocardiografiei, a rezultat ca sunt în limitele anterioare privind hipertensiunea arterială şi cele normale privind inima. La pneumologie, doctoriţa a sesizat la ascultare ceva în neregulă motiv pentru care mi- a cerut să fac radiografia şi principalele analize ale sângelui. Radiografia am facut- o pe loc şi analizele mai târziu. Analizele se situau în limite normale, excelente pentru un pacient în starea în care mă aflam. Datorită medicaţiei prescrise: în special un antibiotic: tavanic şi aerosoli (noroc cu aparatul nepoţelelor) cu dexametazonă, în final, am scăpat de viroză. A venit primavara. Avem o primavara capricioasă: trei zile soare, trei zile ploaie, noaptea frig, ziua cald.

De la 1 Mai s- a introdus folosirea cardului pentru serviciile medicale, pe care să- l prezentăm la orice medic. A ieşit un tămbălău întreg din cauza multora care au neglijat anunţurile poştei, ale Casei de sănătate, prezentate la TV şi au rămas fără card. Acum stau la coadă la Casa se sănătate. Nu e cazul nostru.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare