Muzica uşoară în tinereţea mea (seria italiană)

Dacă pentru versiunea muzicii americane am prezentat vlogurile de acces pe Youtube ale melodiilor care mi- au plăcut în anii 1960- 1970, pentru versiunea muzicii franceze am prezentat şi date biografice de data aceasta voi prezenta doar link- urile melodiilor din seria italiană, mult îndrăgite de mine. Îi prezint în ordine alfabetică pe cei mai audiaţi de către mine.
Fabrizio De André: Don Raffaè (The Godfather) – https://www.youtube.com/watch?v=aqVnV5f_ik4;
Din lista aceasta care cuprinde 17 de cântăreţi, 6 mi- au plăcut extrem de mult: Adriano Celentano, Toto Cutugno, Sergio Endrigo, Jovanotti, Domenico Modugno şi Rita Pavone.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare