2013


A venit anul 2013. Nu mă aştept la prea multe bucurii de la el. Vom trăi şi vom vedea ce ne rezevă acest nou an. Deocamdată ieri 7 Ianuarie mi s-a întrerupt net-ul. Am dat un telefon la firmă. Cum să nu, merge net-ul, a fost răspunsul. În final înţelegerea a fost vă: trimitem noi un om. Ceva părea cusut cu aţă albă. A venit un tânăr care s-a chinuit puţin cu WinXP-ul meu şi în final a reuşit să bifeze opţiunile din "Internet Protocol (TCP/IP)" pe "Obtain an IP şi DNS adress automatically". După aceea mi-a spus că s-au schimbat tarifele şi că trei luni beneficiem de o promoţie. Nu am reţinut cifrele. A invitat-o pe soţia mea la sediu (ea fiind titulară), care e la aproximativ 100 m să semneze nişte acte. Când colo era vorba de un contract cu RCS&RDS şi un adiţional la el privind promoţia. În concluzie firma de cartier a ajuns in proprietatea RCS si va practica preţurile acesteia din urma (mai joase). Era normal ca toţi clienţii lor să migreze la RCS datorită preţului ridicat. Eu am rămas la firma de cartier până acum datorită unei consecvenţe cu toate ca mă ardea la buzunar cu 10 RON lunar. Sunt curios cum vor fi serviciile de acum înainte. Adri mi-a spus că e mulţumit de RCS la care este abonat. 
În poza de sus este Ilinca Ioana, nepoata mea mai mică. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare