O saptamana intr-un salon din spitalul Colentina


La sfarsitul lui Februarie, fara sa vreau am ajuns la clinica de dermatologie cu un diagnostic de eritem polimorf in urma administrarii unui medicament. Am ajuns Duminica noaptea si am plecat Vineri dimineata. A fost de ajuns, pentru ca sa dea semne ca imi trece urticaria si deci pot parasi spitalul. Ca pacient am fost multumit de promptitudinea si eficacitatea tratamentului. Mancarea a fost buna (de la o firma de cuttering), curatenia in limitele normale. Dotarea extrem de slaba, probabil si din cauza pacientilor. Un singur dus functiona si acela fara para, in timp ce solicitarea era mare. In salon 6 paturi, dar in cazuri extreme se puteau inghesui inca 2. Exista un frigider, dar nu era televizor. Pe scurt nu am fost decat in 3 spitale in Bucuresti in ultimii 20 de ani si nu am constatat o diferenta majora intre ele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare