Primavara se lasa mult asteptata


Anul acesta anotimpul primăverii nu-şi face apariţia, mai bine zis a apărut dar este extrem de capricioasă. Dimineaţa frig, până după amiază senin cu vreme în încălzire, pentru ca după amiaza să se înnoreze şi să plouă. Mă gândesc că prognoza primăverii făcută în iarna 2008 prevestea în Martie temperaturi de 20-25 grade Celsius. Se pot întâmpla şi asemenea erori. De la ultima postare s-au mai petrecut câteva lucruri interesante. Mi s-a defectat pc-ul şi după multe căutări am reinstalat Windows-ul. Se pare că erau nişte defecte de contacte la unul din periferice (placa de reţea sau memorii). Apoi mi-am cumpărat un monitor Samsung LCD de 19" de la o firmă de pe net, să văd cât o să ţină în locul Philips-ului CRT de 17". La serviciu o pauză destul de lungă identică cu cele din anii trecuţi când au venit contractele semnate din Mai încolo şi după care am lucrat într-o "veselie" de nedescris până în Februarie. Anul acesta vreau sa ma pensionez, am atins vârsta cerută de lege. Să lucreze şi tineretul, e rândul lui. Nu vreau să ocup locul vreunuia care poate munci mai mult decât mine. Pe mine mă aşteaptă alte lucruri prin familie, din Aprilie o să devin bunic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare