Azi am citit un articol in "Ev. zilei" referitor la constructia unui blog profesional.
Practic nu ma intereseaza asa ceva. Am o varsta inaintata, am un loc de munca, am un salariu.
Propriu zis vreau sa caut asemenea bloguri romanesti pentru ca sa vad cum raspund ele la cererile formulate in articol si anume:
-"evidentiaza calitatile, abilitatile si mai ales ideile originale";
-" o oglinda profesionala";
-" o reflectare a talentului";
- "imaginea este extrem de subiectiva".
In continuare sunt prezentate niste reguli de functionare si dezvoltare a blogurilor cu care sunt de acord mai mult sau mai putin, nu cred ca e cazul sa-mi exprim parerile fata de aceste reguli.
Am citit mai multe bloguri ale unor ziaristi, pe care nu le mentionez, care mi se pare ca indeplinesc partial cererile formulate in articol. Dar si ei au slujbe, salarii si sunt convins ca publica pe bloguri pentru a fi audiati de cititori, ca pe orice ziar electronic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare