S- a murdarit zapada'n Bucuresti

Asa cum m-am obisnuit, de atatia ani de cand locuiesc in Bucuresti dupa prima perioada mai calda a iernii, se urateste tot peisajul capitalei.
Pana atunci a avut loc o discutie prelunga, la nivelul primarilor asupra evacuarii sau nu a zapezii. Asa cum era de asteptat zapada a ramas pe loc, s-a umplut de murdarie, intr-un cuvant a devenit zapada de Bucuresti. Tot semnul uni anotimp indragit de unii, iarna, s-a degradat si ne face sa-l detestam. Pana la primavara cand se va topi definitiv asa va ramane. Daca va mai ninge se va acoperi de un alt strat alb peste cel vechi, gerurile vor alterna cu perioadele caldute si tot asa. Nu-i nimic asa m-am obisnuit eu cu zapada de Bucuresti: un amalgam de zapada cu nisip, materiale de protectie a asfaltului, sare s.a.m.d.

Astazi am citit pe Hotnews din 14 Ianuarie 2008 "Leapsa pe bloguri a dat rezultate: Wikipedia romaneasca a depasit 100 de mii de articole in urma unei actiuni declansate saptamana trecuta, Comanescu provocase comunitatea blogerilor sa contribuie cu cat mai multe articole in limba romana. [...] " Mi-au dat de citit. Sunt curios ce pot gasi pe ro.wikipedia

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare