Cum am trecut de COVID

 

Noi cazuri de Covid în România

În perioada Iulie- August nu am avut activitate pe Internet din motive  de sănătate. Mai bine zis am suferit o infecție cu SARS- COV- 2.

Abrevierea SARS-COV-2 se traduce prin coronavirusul sindromului respirator acut sever 2, în timp ce COVID-19 este boala cauzată de acest virus. Odată cu răspândirea la nivel mondial, virusul a suferit mutații. Acestea sunt cunoscute sub denumirile de tulpina Alpha, Delta, Omicron și subvariantele, Omicron BA.2, BA. 3 etc. Aceasta este o caracteristică naturală a virusurilor, cu cât mai multe persoane sunt infectate, cu atât crește riscul ca virusul să sufere mutații. Testarea constituie singura metodă sigură pentru a putea face diferența între Covid-19 și răceală. Totodată, nu este exclusă nici situația în care persoana în cauză, simultan, poate avea Covid și răceală. Nu sunt vaccinat anticovid.

Cele mai frecvente simptome pe care le-am prezentat:

Febră

Tuse seacă

Oboseală

Diaree

Frisoane

Amețeli

Curgeri din nas

Pierderea apetitului



Rezultatul Antigel  Rapid Test Device (nasal swab): pozittiv Temperatura:37,4-38,2

Medicația: Paracetamol, Nurofen, Augmentin 500 mg 1/zi (7 zile), Linexim 1/zi, Molekin imuno 1/zi (10 zile), Aspenter 1/zi (14 zile).

Dignostic: Infecție cu coronavirus SARS- COV 2.

Deoarece nici după 10 zile, tusea nu mi-a trecut și am avut probleme seara la adormit am apelat la un consult la domiciliu acordat de un medic de la PULS. Diagnostic: Pneumopatie bazală stânga postcovid. Medicația: Cefort 1 grx2/zi la 12h i.v., Gentamicina 80mg 1 fiolăx2/zi i.v. la 12h, Vitamina C 750 1 fiolă/zi i.v., Fluimucil 3000 1 fiolă/2zi i.v. După 2 săptămâni, de la încetarea tusei un nou consult medical prin care mi s- a confirmat involuția pneumopatiei și am mai urmat o săptămână de medicație: Avelox 400 1 tab/24 h, Dexametazonă 8 mg, 1 tab cu o oră înainte de masa de seară.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare