Câți ani are bunicul ?:




Într-o seară, un nepot vorbea cu bunicul său despre evenimentele curente. Nepotul și-a întrebat bunicul ce părere are despre împușcăturile din școli, despre era computerelor și despre lucrurile în general. Bunicul a răspuns: „Ei bine, lasă-mă să mă gândesc un minut, m-am născut înainte: 
• televizor 
• penicilină 
• focuri de poliomielită 
• Mancare inghetata 
• Xerox 
• lentile de contact 
• Frisbee și 
• pastila 
Nu au existat: 
• Carduri de credit 
• raze laser sau 
• pixuri 
Omul nu inventase: 
• chilot Marele control al nașterii. 
• aer conditionat 
• mașini de spălat vase 
• uscătoare de haine 
• iar hainele erau atârnate să se usuce în aer curat și 
• călătoriile în spațiu erau doar în cărțile Flash Gordon. 

Bunica ta și cu mine ne-am căsătorit mai întâi, ... și apoi am trăit împreună. 
Fiecare familie avea un tată și o mamă. 
Până la 25 de ani, am numit fiecare mamă mai mare decât mine, „mam”. 
Și după ce am împlinit 25 de ani, am sunat în continuare la polițiști și la fiecare bărbat cu un titlu, „Domnule”. 
Am fost înaintea drepturilor homosexualilor, a întâlnirilor pe computer, a carierelor duale, a centrelor de zi și a terapiei de grup. 
Viața noastră a fost guvernată de Biblie, judecată bună și bun simț. 
Am fost învățați să cunoaștem diferența dintre bine și rău și să ne ridicăm și să ne asumăm responsabilitatea pentru acțiunile noastre. 
Servirea țării tale a fost un privilegiu; a trăi în această țară era un privilegiu mai mare ... 
Am crezut că mâncarea rapidă mănâncă o jumătate de biscuiți în timp ce alergam să luăm autobuzul școlar. 
A avea o relație semnificativă însemna să te înțelegi cu verii tăi. 
Dodgers-urile au fost cei care au închis ușile din față când a început briza serii. 
Împărtășirea timpului însemna timpul petrecut împreună de familie seara și weekendul - nu achiziționând condominii. 
Nu am auzit niciodată de radiouri FM, pachete de bandă, CD-uri, mașini de scris electrice, iaurt sau băieți care poartă cercei. 
Am ascultat trupele mari, Jack Benny și discursurile președintelui la radiourile noastre. Și nu-mi amintesc vreodată că vreun copil să-și sufle creierul ascultându-l pe Tommy Dorsey. 
Dacă ați văzut ceva cu „Made in Japan” pe el, a fost un junk. 
Termenul „descriere” se referea la modul în care ați făcut la examenul dvs. școlar .... 
Pizza Hut, McDonald's și cafeaua instant nu erau nemaiauzite. 
Aveam magazine de 5 și 10 cenți de unde puteți cumpăra lucruri cu 5 și 10 cenți. Conurile de înghețată, apelurile telefonice, plimbările cu un tramvai și un Pepsi erau toate un nichel. Și dacă nu vrei să te spulberi, ți-ai putea cheltui nichelul pe suficiente timbre pentru a trimite 1 scrisoare și 2 cărți poștale. 
Ai putea cumpăra un nou Ford Coupe pentru 600 de dolari, dar cine și-ar putea permite unul? 
Pacat, pentru ca gazul era de 11 centi galonul. 

În ziua mea: 
• „iarba” a fost tunsă, 
• „cocsul” era o băutură rece, 
• „oala” era ceva în care gătea mama ta și 
• „muzica rock” a fost cântecul de leagăn al bunicii tale. 
• „Ajutoarele” au fost ajutoare în biroul directorului, 
• „cip” însemna o bucată de lemn, 
• „hardware” a fost găsit într-un magazin de hardware și 
• „software” nu era nici măcar un cuvânt. 

Și am fost ultima generație care a crezut de fapt că o doamnă are nevoie de un soț pentru a avea un copil. Cati ani imi dai? Pun pariu că îl ai în minte pe acest bătrân ... ești șocat! Citiți mai departe pentru a vedea - destul de înfricoșător dacă vă gândiți la asta și destul de trist în același timp. 
Sunteți gata ????? 

Acest om ar avea astăzi 74 de ani . (În 2021) 
 ÎȚI OFERĂ Ceva ce să te gândești ... TRECE ACEASTA LA BĂTRÂNII. 
Din păcate, este posibil ca generația tânără să nu înțeleagă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare