Știri pe Internet

 


Nu sunt abonat la niciun newsletter (buletin informativ). Încă de pe vremea când foloseam Internet Explorer am căutat site-uri care conțineau principalele informații (în limba română) cuprinse de principalele pagini de știri din Internet. Nu prea am citit știrile (news) de pe pagina  consacrată din principalele navigatoare pe care le-am folosit în decursul timpului (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Maxthon, Opera, Yandex, Microsoft Edge, Brave și Vivaldi).

Nu pot afirma că mă încadrez în tipul de specificat în cadrul studiului prezentat în continuare. „Potrivit unui studiu derulat de Reveal Marketing Research despre comportamentul românilor în mediul online: activitățile petrecute în cadrul rețelelor sociale (83%), schimbul de e-mailuri (73%), accesarea publicaţiilor de ştiri (55%), dar şi efectuarea de cumpărături online (43%)”. 10 noi, 2020 | ECONOMICA.net. Nu am avut la dispoziție un program tip Cyclope cu care să- mi urmăresc pur cantitativ activitatea mea pe Internet, dar pot să prezint o evaluare destul de corectă a ei.


În ultimii 10 ani am folosit Internetul pentru următoarele activități principale, în ordinea cantității de informații: 1.navigarea cu un browser recomandat drept performant pentru culegerea datelor referitoare la profesia mea de constructor hidrotehnician, în special baraje din cadrul amenajărilor hidroenergetice (articole, softuri, cercetări, poze, video ș.a.), 2. accesarea paginilor de știri, 3.accesarea clienților de e- mail pentru citirea și trimiterea de scrisori electronice, 4. scrierea a minim un articol pe câte șase bloguri în cadrul unei luni, 5. accesarea paginii proprii de Facebook, în special în grupul „Prieteni ISPH” (pentru discuții cu vechii colegi de serviciu), 6. vizionarea de meciuri de fotbal online (în special din cadrul ligilor străine), 7.vizionarea unor posturi tv românești online, 8. participarea la discuții pe site- uri de socializare accesibile cu clienți IRC, 9.vizionarea unor filme de acțiune. Nu am folosit site- uri de jocuri online sau pentru efectuarea cumpărăturilor (cu o singură excepție: am cumpărat un monitor lcd). În final pot trage următoarea concluzie: nu sunt un utilizator de Internet, tipic consumatorilor români. 

Dintre paginile de știri pe care le folosesc menționez în ordinea încrederii în știri, prelucrarea datelor și analiza lor:   Hotnews, „22”, Contributors, DCNews, Spotmedia și altele.

 Vezi și:

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare