Cumpărături făcute în 17 Februarie

http://liviucretu-inceputuri.blogspot.ro
După ce am primit calculatorul de la Adrian HP DC 7700 Intel Core2, am văzut că e echipat cu un DVD combo cu care nu puteam să scriu decât CD- uri. M- am hotărât să- mi cumpăr un DVD writer, A trecut timpul și nu mi- am cumpărat. Între timp s- au defectat și căștile, din stereo au rămas mono. M-am hotărât și pe 17 Februarie m- am dus în Bucur Obor să-mi  cumpăr cele dorite, până în 100 lei. La Altex nu am găsit DVD, așa că am ajuns la raionul unde vinde o firmă mică, de unde imi cumpăr DVD- uri pentru inscripționat. Aici mi s- a oferit un DVD writer Asus și o pereche de căști pe cap A4Tech.
DVD-Writer ASUS DRW-24D5MT
Specificații tehnice
Denumire:
DVD-Writer ASUS DRW-24D5MT Bulk black
Culoare
Negru
Viteză de citire
DVD+R : 16X; DVD-R : 16X; DVD+RW : 13X; DVD-RW : 8X; DVD-ROM : 16X;

DVD+R(DL) : 12X; DVD+R(SL, M-DISC) : 12X; DVD-R(DL) : 12X; DVD-ROM(DL) : 12X;

DVD-RAM : 5X; CD-R : 48X; CD-RW : 40X; CD-ROM : 48X; Redare DVD Video : 6X

Redare VCD : 24X; Redare CD Audio : 10X
Viteză de scriere
DVD+R : 24X; DVD-R : 24X; DVD+RW : 8X; DVD-RW : 6X; DVD+R(DL) : 8X;

DVD-R (DL) : 8X; DVD+R(SL, M-DISC) : 4X; DVD-RAM : 5X; CD-R : 48X; CD-RW : 24X
Căști A4Tech Over-Head HS-30
Specificații tehnice
Denumire:
Căști A4 Tech
Over-Head
HS-30
Sunet
Stereo
Tip
Externe
Tip cască
La-ureche
Microfon
Da
Diametru difuzoare
40 mm
Impedanță
32 ohm
Frecvențe joase
20 Hz
Frecvențe înalte
20.000 Hz
Lungime cablu
2 m
Culoare
Negru

Conectivitate
Tehnologie
Cu fir
Conectare Jack
2x 3.5 mm jack
Tip Jack 3.5 mm
TRS


Comentarii:
Pro:
Se aud bine chiar si pe placa integrata, au bass, claritate. Butonul de volum este pe casca, nu pe fir si nu trebuie sa-l mai cauti ca e acolo la locul lui. Nu dor urechile pentru ca intra inauntru.Finisate bine, constitutie robusta, chiar si firul este destul de gros. La banii astia eu zic ca merita, recomand.
Contra:
Are buretele acoperit cu scai(un fel de celofan foarte subtire) care se duce repede(asa am patit la INTEX-ul meu), dar e bine ca apoi ramane buretel gol si nu te mai incinge asa tare.
Le-am cumparat sa le fac cadou :(
Nu am testat microfonul, nu stiu cit e de bun, dar nu cred ca sunt probleme.
Altele:
Le-am probat doar 1 ora pe diferite stiluri de muzica si mi-au placut. Nu stiu cat rezista in timp sau cum se comporta. Oricum sunt bune, recomand.
Este ok pentru reprize de folosire scurte
PRO:: Sunet bun puternic fara prea mari distorsiuni, potentiometru de reglare volum pe casca stanga, microfon ok cauciucat, fir lung arcuit la capete sunt ok daca sunt folosite perioade scurte"
CONTRA:: Pentru o utilizare indelungata ( peste 1 ora) devin incomode creaza disconfort, cred ca sunt ok pentru copii sau cei care au urechile mici
9/10 nivel sonor
7/10 bass (mai mult decat decent pentru acest pret)
5/10 comfort (super incomode la inceput dar dispare aceasta problema cu timpul)
7/10 microfon (pana acum nu s-a plans nimeni dar ma vad nevoit sa repet cate o propozitie de multe ori in timp ce-l folosesc)
Daca aveau castile mai mari (cupa de vine peste ureche) era perfect. Mie nu-mi incap urechile in ele si nu pot sa le port mai mult de cateva ore fara sa ma doara urechile (urechea exterioara, nu timpanul). Pot sa zic ca nu mai e la fel de rau ca la inceput dar nici nu le am de prea mult timp.
Părerile mele: DVD writer- ul mi se pare potrivit cererilor mele, silențios, scrie fișierul bazei de date construite de către DEP în liniște comparativ cu restul DVDRW folosite, accesul la CD sau DVD destul de prompt; căștile bune, bureții acoperă urechile, scaiul de pe bureți o să se descuameze, microfonul încercat în Echo și discuție lungă pe Skype, bun, arcurile prea tari dar se vor lăsa în timp. Rămâne de văzut cât vor rezista îm timp.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare