Program pentru curățarea și resetarea navigatorului Google Chrome

La sfârșitul lui Decembrie 2016 , începutul lui Ianuarie 2017 am accesat site-ul meu situat pe webnode.com. La intrarea în oricare dintre meniuri (text, foto ș.am.d.) apărea un buton de eroare (penultimul *.jpg) care mă anunța ca am fost debranșat datorită inactivității. Se solicita un OK pentru revenirea in pagină. Nu se rezolva așa. Am purtat o scurta discutie prin e- mail cu support@webnode.com. Nici așa nu am rezolvat problema. Am apelat la un:

Program pentru curățarea și resetarea navigatorului Google Chrome





Pentru a- l menține curat și în cea mai bună formă, Google are un program gratuit Google Cleanup Tool. Acesta scanează browserul Google Chrome pentru a identifica extensiile și aplicațiile care spionează activitatea acestuia, inserează bannere publicitare pe site-urile accesate, descărcate de pe Internet.  Chrome Cleanup Tool curăță de adware și malware browserul Google Chrome și-l readuce la setările inițiale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare