Muzica usoara in tineretea mea (seria americană)

Muzica pe care am ascultat- o de- a lungul timpului se datorează în principal Radio Romania (Bucuresti). Când am venit în Bucureşti părinţii şi- au cumparat un radioreceptor Pioner, fabricat în România, destul de bun pentru vremurile acelea. Nu am fost dotat cu simţ muzical: tact, ureche sau voce dar mi- a placut să ascult muzica uşoară ulterior şi cea simfonică.
În perioada 1953-1959 m- am săturat de Gică Petrescu şi Dorina Drăghici, ale căror înregistrări dominau transmisiunile radioului român. Alături de ei se afla muzică sovietică de care nici nu- mi mai amintesc.
Apoi au urmat Paul Anka, Niel Sedaka şi Connie Francis, care înaintea muzicii franţuzeşti, italiene şi englezeşti au dominat Europa mi- au creiat o stare de fericire (chiar dacă nu cunosc limba engleză).
De- a lungul timpului mi- au plăcut melodii prezentate în continuare, chiar dacă pe unele le-am omis. Nu am am uitat melodiile: Diana, You are my destiny, Crazy love, interpretate de cel devenit american, Paul Anka.
 
Oh Carol!, Breaking up is to do, La terza luna, toate cu un specific clar ce aparţine lui Neil Sedaka au umplut adolescenţa mea.
 
 Connie Francis m-a impresionat profund chiar dacă la început nu am ascultat prea multe melodii interpretate de ea: Stupid cupid, Chitarra romana, Mama.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare