Cele mai importante evenimente traite in perioada Mai- August 2011


M-am lamurit. Eu folosesc blogul ca orice jurnal personal, exact cum log-ul este caietul radioamatorului in care acesta isi insemneaza destul de precis activitatea lui de "ham" (radioamator), in eter. Alaturat in poza: in Aprilie 2011 eu, Ana si Diana la implinirea a 3 ani.

Mai 2011 Am fost la tribunal si mi-am scos copia dupa Sentinta Civila emisa in urma respingerii recursului Casei de Pensii.

Mai 2011 Am depus la Casa de Pensii copia dupa Sentinta Civila pentru recalcularea pensiei.

7 Iulie 2011 Am primit noua decizie de pensie recalculata la 30 Iunie 2011. Noua pensie e mai mare cu peste 10% fata de cea veche. E mult, o pensie si ceva in plus pe an. Totul dintr-o interpretare diferita a legii de catre Casa de pensii.

26 Iulie 2011 Am fost la Casa de sanatate unde dupa o coada de 3 ore am obtinut Adeverinta de asigurat. 20 de minute am asteptat sa vina o functionara sa semneze adeverinta respectiva. Pentru adeverinta respectiva am avut nevoie de:

- copie dupa cartea de munca;

- copie dupa dcizia de pensionare;

- copie dupa talonul de pensie;

- copie dupa cartea de identitate;

- adeverinta de la Circa financiara privind situatia platii impozitelor pe perioada 2006- 2011;

- declaratie privind veniturile impozabile pe 2011.

Toate aceste copii mi s-au cerut si in 2009 cand am mai obtinut o asemenea adeverinta, fiindu-mi necesara la obtinerea avizului pentru medicamentul Lyrica.

Toate datele solicitate pot fi accesate din bazele de date existente la cele 3 institutii bugetare: Circa financiara, Casa de pensii, Casa de sanatate. Functionara la care am fost a verificat prin intermediul programului de interconectare datele prezentate de mine in copie, pe care le-a retinut intr-un dosar ce reprezinta dublura text a datelor existente in bazele de date despre mine.

August 2011 Am primit diferenta de pensie 2009- 20111 conform Sentintei Civile.

In lunile Mai - August am avut foarte multa nevoie de sistemul bugetar din Romania. E sub orice critica. E mai prost decat in vremea comunismului. Pur si simplu e un sistem care desconsidera cetateanul, care traieste din impozitele platite de el si nu il apara sub nici o forma.

30 August 2011 - Am fost cu Adriana la notar pentru succesiunea la apartamentul parintilor. Am renuntat la partea mea, astfel ca apartamentul apartine Adrianei conform dorintei parintilor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare