A venit iarna


E 15 Decembrie 2010 si suntem la inceputul iernii. prin Bucuresti e ger, in timp ce in restul tarii a cazut o zapada care s-a topit si a venit gerul si acolo. Am inceput sa ma uit prin Google Maps la Views Street. Destul de interesant, dar cu imaginile destul de vechi. De exemplu cele de pe strada mea sunt din toamna 2008, in plina campanie de reconstructie a infrastructurii. Dar e interesant si asa. Nora mea si-a inceput serviciul astazi asa ca vor avea grija de nepotica, pe rand cele doua bunici. Norocul nepoticii pentru ca are cine sa stea cu ea. Se apropie sarbatorile de iarna si deocamdata nimic imbucuratorin viata de zi cu zi a romanului. Am castigat impotriva recursului intentat de CASMB la Curtea de Apel acum o luna jumatate dar inca nu mi-a sosit pronuntarea, cand o sa am dreptul sa cer sa mi se tina cont de sporurile de acord global in calculul pensiei. Intre timp pensia ramane inghetata, inflatia anuala a fost de aproximativ 8% si se va impozita suplimentar cu 5,5% 1000 de lei din pensie pentru asigurari de sanatate. Mi se par prea ieftine solutiile pentru sustinerea bugetului din 2011, numai taieri din banii celor care contribuie prin impozite. Conducatorii Romaniei nu stiu sa-si construiasca bugetul decat din surse sigure: pensii, subventii, salariile bugetarilor. Sa vedem cum va evolua situatia economica in 2011.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare