A venit toamna

Uşor, uşor vine toamna şi în România. Începe să se răcească atmosfera. Cu chiu cu vai s-au terminat lucrările de pe strada mea. E vorba de "cârpelile" făcute în ultimele luni. N-a ieşit nimic bun, mai rău decât era înainte. În continuare circulă tramvaiul secondat de maşină, probabil ca să demonstreze necesitatea unei subvenţii din partea primăriei, motiv pentru care nu s-a suspendat şi costul transportului gratuit pentru pensionari. Suma respectivă poate masca o valoare mai mare decât cea necesară pentru bătrâni. Mi-am cumpărat o tastatură nouă, sunt curios cât mă ţine, cea veche era una chinezească de care mă săturasem să o mai curăţ, era plastic alb, care s-a îngălbenit în timp. Asta e Logitech, cel puţin aşa scrie pe ea şi e de culoare neagră. La tastat atingerea e mai plăcută decât cealaltă. Pe 28 Octombrie mă duc la Curtea de Apel unde se va judeca recursul Casei de pensii la hotărârea tribunalului în favoarea mea privind recalcularea pensiei. Va fi ultima mea legătură cu instituţiile statului, în rest îmi voi achita datoriile mele faţă de acesta şi punct. Vorba defunctului meu prieten Costel: "te simţi scos în afara vieţii sociale". Eu unul nu simt o asemenea trăire. Îmi ajunge internetul. Frumoasă invenţie pentru mine. Însă are dreptate creatorul internetului, Tim Berners-Lee: “Paginile de internet trebuie etichetate pentru a se distinge minciuna de adevăr”. Primul mesaj între un client http şi un server a fost trimis cu succes de Tim Berners-Lee în 1990. Pe atunci aveam la serviciu un Mobra Z80, nici vorbă de reţea sau internet.

Comentarii

Onmusique.info a spus…
Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
Contact: onmusique@yahoo.com
Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare