A mai trecut un an




După o vară şi o toamna conforme cu amintirile mele despre anotimpurile petrecute in Bucureşti a venit o iarna care parea şi ea la fel. Dar n-am mai întâlnit aşa ceva de cand traiesc: zile cu maxime de 10-14 grade C. S-a topit zăpada care se aşternuse aşa de frumos prin cartierul meu. Vara şi toamna au fost infernale: şantierul de pe strada mea a fost reactivat şi pâna în Decembrie a fost ceva de nedescris: pickhamere, escavatoare, Rabe, Tatre, autobetoniere, maşini de aşternut bitum, cilindri compresori, muncitori, topometri şi bineînţeles şefii lor au poluat viaţa celor care locuiesc aici. Cine are idee poate recunoaşte intersecţia cu Ştefan cel Mare înainte de "reconstrucţie". În final, la începutul lui Decembrie a venit şi dl. primar general Sorin Oprescu şi a tăiat panglica legată de împrejmuirile staţiei tramvaiului. Am aşteptat să treacă tramvaiul, nimic. Probabil la anul, în 2010. Mai sunt alte lucrări de executat care nu permit tramvaiului să circule. Păcat de panglica tricoloră folosită. Aşa este în Bucureşti.
Nici nu mai are rost să caut unde am scris când a început şantierul de pe strada mea. Suntem deja în anul 2010.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare