Un blog la 4-5 luni


In blogul anterior am scris ca e bine sa scrii 1-2 bloguri pe luna, intre timp m-am lenevit. Scriu abia acum in mijlocul verii. O vara adevarat bucuresteana. Noroc ca la serviciu am aer conditionat. Dar despre altceva e vorba. Lucrarile incepute simultan pe marile artere bucurestene sunt intr-un stadiu destul de inapoiat al realizarii. De fapt, parca au fost atacate simultan pentru a se putea deconta sume mari. S-ar putea sa gresesc. Eu locuiesc, lucrez si-mi fac cumparaturile pe Stefan cel Mare- Mihai Bravu cu intersectiile Lizeanu, Obor si Iancului. Nimic nu este gata, cu exceptia unui tronson scurt Obor- Mosilor. Nu mai vorbesc de ce se intampla pe Colentina. De parca nu am avea un exemplu destul de greu trecut: Militari, care a fost o singura cale de acces si pentru care a trecut mult timp pana s-a realizat. O sa treaca vara calduroasa, asa cum au trecut si alegerile locale, dar sa nu ne apuce alta vara si sa nu fie gata lucrarile incepute.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare