Un articol pe luna?

Citisem pe net, referitor la blog-uri, o indicatie referitoare la comunicari, unul- trei pe luna. Am citit comunicari zilnice, saptamanale s.a.m.d. Eu nu scriu decat atunci cand am motivatie. Si aceasta a venit: s- a desfiintat linia de tramvai 16 pe Lizeanu- Armeneasca, fiind inlocuita cu o linie de masina 616. Pana acum nu am spus ca locuiesc in Bucuresti, nu aveam motiv. De cand cu masina amintita, cu care ma duc/ intorc la servici, parca m-am intors in comunism. Tot asa era si atunci. Ajunsesem in final sa merg pe jos: lipsa tramvaie, pentru economia de energie, aglomeratie in tramvai, ora obligatorie la intrare pe poarta intreprinderii.
Acum tot asa este: lipsa masini pe traseu, de tip invechit, in care nu pot intra destui oameni, la serv intru cu cartela pentru monitorizarea a 8 ore, care pot contribui la micsorarea salariului, daca nu ti'ai indeplinit orele. Stau si ma minunez: in zilele in care un summit NATO are loc la Bucuresti se petrec niste fapte de zi cu zi, care ne fac de ras. Atunci de ce platesc impozite, abonament la tramvai si am pretentia ca traiesc intr-o tara democratica? Nu contribui nici la fabricatul unor suruburi, pentru care monitorizarea programului este esentiala, nu suspin nici dupa regimul apus, dar observ ca actualii conducatori, ma refer la cei mici, nu au abdicat de la vechile metehne ale comunismului inaintat (probabil in groapa). Totusi am sperante: va rasare soarele si pe strada mea si se vor schimba destule, incat sa nu mai fac vreo comparatie cu trecutul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare