Asa cunosc eu iarna romaneasca

Au fost doua zile de viscol in Bucuresti. S-a asezat zapada intr-un strat de 50 cm. Urma prima zi de munca dupa Anul Nou. A fost asa cum stiu ca e adevarata iarna in Bucuresti. S-au blocat: circulatia mijloacelor de transport in comun, circulatia trenurilor, decolarea si aterizarea avioanelor. N-a durat prea mult si in final Bucurestiul s-a trezit la viata, Astazi oamenii au iesit sa-si dea zapada de pe trotuare, de langa masini. Vine gerul Bobotezei. Asa e iarna noastra cu cel putin 2-3 viscole, cu zapada si ger. Am locuit la 1000 m altitudine 8 ani de zile si m-am obisnuit cu frumoasa iarna, cu toate "placerile" ei pentru un orasean: zapada, ger si viscol. Dar nu am apucat o asemenea iarna ca aceea din 1954, atunci am vazut militarii pe schiuri carand in rucsacuri painea de la fabrica Herdan la centrele de paine din Giulesti. Oamenii au iesit din case prin tunelele sapate in zapada. Scolile s-au inchis. Pana la urma oamenii au dovedit zapada si in fiecare iarna s-au asteptat ca sa vina zapada mai mare sau mica, spre fericirea copiilor. Iar batranii se ascund in case pentru ca sa nu raceasca, sa nu cada pe gheata si sa treaca si peste aceasta iarna.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare