Mai intai citesc

Aici pe unul, sau mai multe bloguri am citit sfatul sa citesc cat mai multe bloguri, sa scriu si abia pe urma sa am pretentia sa fiu comentat. Nici nu am asemenea pretentie. Nu sunt ziarist, nici nu vreau sa devin. Nu vreau sa-mi scriu memoriile. Nu vreau sa fac politica.
Nu am inca o viziune clara asupra continutului unui blog, asupra profesiilor celor care scriu blog-uri s.am.d. De altfel nu-mi fac probleme. In trecut m-am inscris la un forum destul de interesant, in care am intalnit asa numitele jurnale, in care fiecare user isi povestea ce dorea el. In consecinta am inceput sa citesc, altceva nu ma intereseaza. Vreau sa vad si eu ce contin blogurile din Ro. Multumesc celor care au construit blogbrowsing-ul. M-au scutit de multe cautari, dar inca nu m-am obisnuit cu el.

Comentarii

Carina a spus…
Mie tocmai asta imi place la blogosfera: faptul ca ajungi sa interactionezi cu oameni de toate felurile, unii care iti plac pentru felul in care scriu, indiferent de job, varsta, studii :)

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare