Internetul pentru mine

Asa cum am inceput primul articol, prin 1989 am avut de a face prima data cu un microcomputer. Dupa ce am ajuns la un PC adevarat, la serviciul unde lucrez, am avut si acces la Internet. La inceput am avut numai e-mail. Cu acesta am primit o droaie de scrisori de la producatori, firme, ziare, reviste, colegi, amici, de toate. Chiar nu am avut timp sa le citesc pe toate. Dupa aceea am avut acces la Internet. Initial nu m-au interesat decat cautarile pentru probleme de serviciu. Am inceput cu motoarele de cautare si soft-urile care le includ, de genul Copernic, pana la aparitia acestui celebru Google. Accesul la Internet este o mare realizare pentru membrul oricarei societati. Accesul la aceasta multitudine de informatii trebuie sa fie dublat de capacitatea internautului de a-si alege informatia de calitatea dorita. De ce sa nu recunosc, mai tarziu am accesat forumuri, chaturi si canale pe mirc. Apoi a urmat accesul pe YMessenger, in care imi permit discutii cu persoanele cunoscute. In prezent am ajuns la blog, pe care il incerc, cu toate ca am inteles ca de fapt log-urile video sunt cele mai de actualitate.

Comentarii

Liviu a spus…
Sunt curios daca apare in feedreader. N?u-mi ramane decat sa incerc.

Postări populare de pe acest blog

Muzica usoara in tineretea mea (seria franceza)

Pentru notițe folosesc OneNote din Windows 10

Links IT pentru consultare