Căutări eficiente pe Internet
Un motor de căutare este un program apelabil căutător, care accesează Internetul în mod frecvent și care stochează titlul, cuvinte cheie și, parțial, chiar conținutul paginilor web într-o bază de date. După ce ați căutat cu Google Search veți obține o pagină plină de rezultate. Unele dintre acestea vor fi pagini de potrivire de pe web. Este posibil să obțineți știri sau rezultate de imagine amestecate destul de multe. În continuare prezint modalități de căutare eficientă valabile numai în Google.
1: Utilizați termenul specific: unique
Este uimitor cât de multe pagini Web sunt returnate atunci când se efectuează o căutare pe Google. O căutare pe Google a termenilor a returnat pentru căutarea incaltaminte de iarna - Google Search 6,94 milioane de rezultate! Pentru a reduce numărul de pagini returnate, utilizați termenul unique care va reduce la 0,233 milioane de rezultate .
2: Utilizați operatorul minus (-) pentru a restrânge căutarea
Termeni cu mai multe sensuri se pot întoarce o mulțime de rezultate nedorite. Rar folosit, dar puternic minus operator, echivalent cu un Boolean NU poate elimina multe rezultate nedorite.
3: Folosiți ghilimele pentru expresiile exacte
Ghilimele în jurul expresiei va returna doar acele cuvinte exact în ordinea stabilită. Este unul dintre cele mai bune moduri de a limita pagini returnate. Desigur, trebuie să scrieți fraza exact.
4: Nu folosiți cuvinte comune și semne de punctuație
Termeni comuni ca un (a- engl.) și ( the) care sunt numite cuvinte de oprire și sunt de obicei ignorate. Semne de punctuație sunt de asemenea, de obicei ignorate. Excepții:Cuvinte comune și semne de punctuație ar trebui să fie utilizate atunci când se cautru o anumită expresie în interiorul citatului
5: Valorificarea
Cele mai multe motoare de căutare nu fac distincție între litere mari și litere mici, chiar și între ghilimele.
6: Reducere sufix
De obicei e cel mai bun pentru a intra în baza de cuvânt, astfel că nu exclude pagini relevante. De exemplu, pasăre și nu de păsări , de mers pe jos și nu a mers .
7: Pentru A Maximiza AutoComplete
Comanda termenii de căutare de la general la specific în caseta de căutare va afișa rezultate utile într-o listă drop-down și este cel mai eficient mod de a folosi completarea Automată. Selectarea corespunzătoare articol ca acesta apare va economisi timp cu tastarea. Aveți mai multe opțiuni pentru modul în care caracteristica de completare Automată funcționează:
Utilizarea Google AutoComplete. Standard Google pagina de start va afișa o listă drop-down cu sugestiile furnizate de motorul de căutare Google. Această opțiune poate fi o modalitate la îndemână pentru a descoperi similitudini, legate de căutări. De exemplu, tastând în Tucson rapid nu numai ca va aduce sugestia Tucson fast-food , dar, de asemenea, Tucson cupoane fast-food . Utilizați browser-ul AutoComplete. Utilizați acest Google pagina de start pentru a dezactiva Google caracteristica de completare Automată și va afișa o listă de a dvs. de căutări anterioare într-o cutie drop-down. Am găsit acest lucru deosebit de util atunci când am făcut zeci de căutări în trecut pentru un anumit element. Browser-ul trebuie să aibă activată caracteristica de completare Automată activată pentru ca această opțiune să funcționeze.
Există destul de puțin cunoscute modalități de a limita numărul de rezultate returnate și de a reduce timpul de căutare:
În plus, operatorul (+) cuvintele sunt de obicei ignorate de către motorul de căutare. În plus, operatorul spune motorului de căutare să includă aceste cuvinte în setul de rezultate. Exemplu: înalt +și scurt va returna rezultate care includ cuvântul și .
Operatorul Tilda (~): Includ o tilda în fața unui cuvânt pentru a returna rezultate care includ sinonime (același înțeles). Operatorul tilda nu funcționează bine pentru toți termenii și, uneori, nu la toate. O căutare pentru ~CSS include sinonim cu stil și se întoarce de moda legate de stilul de pagini ... nu exact ceea ce cineva în căutarea pentru CSS vrea. Exemple: ~HTML pentru a obține rezultate pentru HTML cu sinonime; ~HTML -HTML pentru a obține sinonime doar pentru HTML .
Operatorul Wildcard (*): Google spune completați în gol operatorul. De exemplu, distractii *va returna paginile cu distracții și orice alt termen(e) de motorul de căutare Google le consideră relevante. Nu puteți utiliza metacaractere pentru părți de cuvinte. Deci, de exemplu, distracții p* este invalid.
Operatorul or (SAU) sau (|): Utilizați acest operator ca să întoarcă rezultatele cu oricare dintre cei doi termeni. De exemplu fericit bucurie se va întoarce paginile cu atât de fericit și de bucurie , în timp ce fericit | bucurie se va întoarce paginile cu fie fericit sau bucurie .
Intervalele numerice: puteți rafina căutările care folosesc termeni numerici întorcându-un anumit interval, dar tu trebuie să furnizeze unitate de măsură.
Site-ul de căutare: Multe Web site-uri au propriile lor site-ul caracteristică de căutare, dar s-ar putea găsi că site-ul Google de căutare va returna mai multe pagini. Atunci când faci cercetare, este cel mai bine pentru a merge direct la sursă și de căutare a site-ului este o modalitate foarte bună de a face asta.
Site-uri legate de: De exemplu, related:www.youtube.com poate fi folosit pentru a găsi site-uri similare de pe YouTube.
Modificați preferințele dumneavoastră: preferințe de Căutare poate fi setat la nivel global, făcând clic pe pictograma de viteze în colțul din dreapta sus și selectând Setări de Căutare. Îmi place să modific la Numărul De Rezultate la 100 pentru a reduce timpul de căutare totală.
Forumuri-doar de căutare: Sub logo-ul Google de pe partea stângă de pagina de rezultate de căutare, faceți clic pe Mai multe Discutii.
Căutări avansate: faceți Clic pe Căutare Avansată butonul de caseta de căutare de pe Google start sau pagina de rezultate pentru a rafina căutarea după dată, țară, suma, limba, sau alte criterii.
Roata norocului: Google Roata norocului vizual poate ajuta ca să vă rafinați căutarea de la general la specific.
9: Utilizați istoricul browser-ului
Puteți încerca să vă amintiți exact cuvintele folosite pentru căutare și apoi scanați rezultatele pentru site-ul potrivit, dar există o cale mai ușoară. Dacă vă puteți aminti data și ora de căutare, puteți căuta prin istoria browser pentru a găsi pagina de Web.
10: Setați o limită de timp ... atunci schimbă tactica
Uneori, nu puteți găsi ceea ce căutați. Începe un ceas intern, și atunci când o anumită perioadă de timp s-a scurs fără rezultate, e timpul pentru a încerca altceva:
• Utilizați un alt motor de căutare, cum ar fi Yahoo! , Bing , Ask, sau Baidu.
• Cere un egal.
• Apel de sprijin.
• Pune o întrebare în forum adecvat.
• Utilizarea de căutare experți care pot găsi răspunsul pentru tine.
Amintiți-vă de vechiul acronim GIGO, garbage in, garbage out (gunoi înăuntru, gunoi afară) ? Motoarele de căutare vor încerca să plaseze cele mai relevante rezultate la partea de sus a listei, dar dacă termenii dvs. de căutare sunt prea largi sau ambigue, rezultatele nu vor fi de ajutor. Este responsabilitatea dumneavoastră să învățați cum să faceți căutările rapide și eficiente.
Comentarii